מוזיקה באירועים

בדרך כלל אנחנו משתדלים לעסוק במוזיקה שנמצאת קצת יותר בשוליים, או לפחות בנושאים פחות מדוברים בכל מה שקשור למוזיקה. הפעם נרצה לדבר דווקא על משהו קצת יותר "מיינסטרימי" וזה בעצם המוזיקה שכולנו מכירים וכולנו נתקלים בה במצבים מסויימים – המוזיקה שמושמעת באירועים.

האירועים שאנחנו נמצאים בהם בד"כ הם חתונות, בר/בת מצווה, יום הולדת ויש כמובן גם בריתות, אירועי עבודה וכו', שבהם המוזיקה היא קצת פחות משמעותית ונוטים קצת פחות לשים אליה לב. אם נתייחס בעיקר לחתונות ולאירועים הרועשים השמחים, ברובם השירים שנשמע הם שירים שהרוב המכריע מכיר, וזה מסיבה פשוטה – כולם צריכים לשמוח ולשמח ביום המיוחד. אם נוסיף למוזיקה את כל הדברים מסביב שהופכים את האירוע לקרנבל אחד גדול, כמו למשל גרפיטי לאירועים, או כל מיני אביזרים ומתנפחים למיניהם, נקבל חגיגה מוצלחת במיוחד. אבל מה עושים כשלא כולם מתחברים לקונספט המיינסטרימי?

אירועים בקונספט שונה

אז נכון, כמו בכל דבר בחיים לא כולם יתחברו למוזיקה או לקונספט, אבל ישנם מקרים בהם כן יש משהו משותף בין חוגג האירוע לבין קהל המוזמנים. במקרים מסויימים גם אם אין משותף, חוגג או חוגגי האירוע יעדיפו לנהל את האירוע בקונספט שהם מתחברים אליו ולהרגיש הכי בנח. אני בעצמי נכחתי לא פעם בחתונת "מטאל", או אירועים וחתונות אלטרנטיביות בסגנון ימי הביניים או בעלי THEME כזה או אחר. אין ספק שזה מרענן, מה גם שתמיד משעשע לראות את פניהם של בני המשפחה המבוגרים יותר שחשבו שהם מגיעים לשמוע נדרי אהבה, לאכול קומפוט וללכת הביתה.

לא משנה באיזו דרך תבחרו ממה שציינו בכתבה הזו, חשוב לזכור שמוזיקה היא חלק חשוב ביותר ובלתי נפרד מהאירוע. חשוב שתבחרו בקפידה את ה – DJ שיהיה אחראי למוזיקה, תראו שאתם מתחברים אליו ושאתם משדרים על אותו גל, מפני שהוא יכול להרים לכם את האירוע, אך גם להוריד אותו.

נתראה במנות הפתיחה!