חיי הנישואין של רוק סטאר

חיי הנישואין של רוק סטאר בצורתם הקלאסית אינם קלים בכלל ובפעמים רבות מועדים לכישלון עוד לפני שמתחילים.

אנחנו מכירים אינספור סיפורים על חיי הנישואין הכושלים והקשים של הכוכבים הגדולים ביותר בעולם וברוב המקרים אין דרך חזרה והם ממשיכים הלאה לזוגיות הבאה.

עם סדר יום כזה, אין פלא

סדר היום של מוזיקאי מצליח יכול להיות רכבת הרים מטורפת אם אותו אמן לא מכניס סדר לחיים ושולט בעצמו. לכן בהרבה מקרים תראו את המנהל האישי צמוד כמעט בכל רגע ביום לאמן שלו. אין ספק שכאן בארץ הדברים מקבלים מעט יותר פרופורציות והסיפורים הבאמת מופרעים הגיעו מכיוון של להקות מחו"ל כמו Motley Crue, Ozzy Osbourne  ועוד רבות, טובות ומופרעות, אך גם כאן לא חסרים לנו מוזיקאים מצליחים ו"מופרעים". אמנים גדולים חיים בין הופעה להופעה, יצירה ליצירה, ובין לבין קורים הדברים המעניינים באמת כמו מסיבות, בילויים, בחורות ודברים אסורים כאלה ואחרים. רוק סטאר בתחילת דרכו שחיי חיים כאלה לא באמת יוכל לנהל מערכת יחסים יציבה ומצליחה, אלא אם לאשה שלידו יש עצבי ברזל.

הבעיות האמיתיות מתחילות אחרי הנישואין

בחלק מהמקרים אנחנו רואים את הזוגות האלה מתחתנים מאוד מהר וחיים את הרגע, אבל תוך זמן קצר מתחילות הבעיות. בת הזוג מבינה לאן נכנסה והסיפורים מתחילים לצוץ. חיים מתוקשרים קשים ללא כל קשר וכולנו ניזונים מהתקשורת. כמו זוגות "רגילים", גם לנישואין של רוק סטאר יש את אותן הבעיות. ברגע שנכנסו ילדים לתמונה, הגירושין מביאים איתם דברים לא נעימים כמו העניין של דמי המזונות, משמורת והסדרי ראיה וכל מה שכרוך בגירושין כשיש ילדים בתמונה.

לא כולם נכשלים

נסיים בנימה חיובית ונציין שיש גם נישואין מוצלחים של כוכבי רוק ולא הכל שחור. יש לא מעט זוגות ששרדו המון שנים ביחד ביניהם דייויד בואי (ז"ל) וזוגתו אימאן, רינגו סטאר ואשתו ברברה ועוד…

"פשוטי העם" שכמונו יכולים להתנחם בכך שהבעיות שאנחנו מכירים בזוגיות הם חיים קלים לעומת מה שקורה אצל הסלב'ס.

One thought on “חיי הנישואין של רוק סטאר

Comments are closed.