תרומת המוזיקה לשחרור לחצים

אם עד היום המעטתם בערך המוזיקה וביכולות שלה, הגיע היום שהמחשבה הזאת תשתנה אצלכם. למוזיקה יתרונות רבים שלא ניתן למנות בשיחה או במאמר אחד, אך תתפלאו – אם תאמצו לעצמכם מס' גישות ואמונות, המוזיקה תועיל לכם גם בריפוי, במיוחד של הנפש 😉

כשעושים מדיטציה, יוגה וכל פעילות גופנית אחרת, כמעט תמיד מעורבת מוזיקה ברקע. גם אם מדובר בציוץ ציפורים וצלילים מהטבע, זאת מוזיקה לכל דבר ועניין.

ליצור שגרה יומית

ראשית כל, זה לא אמור להיות משהו שעושים בכח, כל הטיפים האלה נועדו לאנשים שחיים ונושמים מוזיקה והיא מלווה אותם בשלב כזה או אחר של היום, כאן אנחנו רק מחדדים מה שאתם כבר יודעים או עושים. אם כך, כשאתם מתעוררים בבוקר, אחרי שפקחתם עיניים, שימו לכם איזה שיר-שניים אהובים, כאלה שמתאימים לבוקר, או אולי אפילו למצב הרוח שאיתו התעוררתם. אני למשל נוהג כמעט כל יום ללוות את צחצוח השיניים והמקלחת עם מס' שירים ברקע. זה עוזר מאוד להתעוררות ולהסתגלות של הגוף ליום חדש.

השלב הבא מגיע כשאתם בדרך לעבודה / סידורים שלכם. אם אתם מגיעים ברכב כמובן שיש רדיו, אך אפשר גם להכין אוספים לרכב שמתאימים לבוקר, לאחרי העבודה וכו'. אם אתם משתמשים בתחבורה ציבורית או ברגל, מה טוב, אין כמו לפתוח יום עם מוזיקה באוזניות ולהתנתק קצת מכל הסביבה.

מוזיקה בעבודה – מעביר את היום בדרך פלא

זה בהחלט תלוי מה סוג העבודה שלכם והיכן אתם עובדים, אך אם מתאפשר, לשמוע מוזיקה בעבודה פשוט יכול לשדרג את היום שלכם. אם אתם לא נמצאים לבד כמובן שאפשר להביא אוזניות. מבטיח לכם שאם זה היה נהוג בכל מקומות העבודה, הבוסים היו מרוצים הרבה יותר.

נסו לחשוב על המוזיקה כדרך ריפוי והכניסו אותה לכמה שיותר רגעים ביום שלכם.