חשבונות סאונדקלאוד ששווה לעקוב אחריהם

אחד מערוצי המזיקה האוהבים עליי הוא הסאונד קלאוד. למי שלא מכיר זהו אתר בו כל אחד יכול לפתוח ערוץ מוזיקה ולשתף את הגולשים עם מוזיקה פרי יצירתו. סאונד קלאוד מייצג את אחד הדברים הכי יפים שיש ברשת – מוזיקאים מכל העולם יוצרים מוזיקה מקורית ומשתפים אותה עם קהל הגולשים. בדומה ליוטיוב, כל גולש יכול לעקוב אחר חשבון מסוים ולהתעדכן בכל פעם שישנן יצירות חדשות. בזכות האתר ניתן להיחשף למוזיקת אינדי מעניינת וסגנונות שונים.

אבל האמת שבין כל חשבונות הסאונדקלאוד אפשר ללכת לאיבוד ולא תמיד למצוא מוזיקה טובה. לפעמים צריך להשקיע קצת זמן בחיפושים. האמת שאם יש לכם את הזמן זה די מומלץ ללכת לאיבוד בסאונדקלאוד ולראות מה תפגשו בדרכם. ואם תמצאו משהו מעניין, נשמח אם תשתפו גם אותנו. אבל הפעם עשיתי את העבודה בשבילכם – הלכתי לאיבוד בסאונדקלאוד וגיליתי את נפלאות מוזיקת ההאוס טרופיקל. למי שלא מכיר הסיפור הוא כזה… מוזיקת ההאוס התמיחה מתוכה את הדיפ האוס ואי שם בסוף שנות התשעים צץ לו הטרופיקל האוס. מוזיקה אלקטרונית עם מוטיבים אקזוטיים היוצרת אווירת לאונג׳ . אווירה שלי באופן אישי מזכירה חנות של זארה אבל בהחלט מרגיעה וסוחפת.

 

אז להלן כמה מערוצי הסאונד קלאוד המככבים בתחום הטרופיקל האוס:

לה טרופיקל – כפי שהם מצהירים כאן קיץ כל השנה. בערוץ רדיו זה מקדמים שלום, אהבה ואמנים חדשים אשר צרכים חשיפה. מומלץ מאוד לעקוב אחר הערוץ וליהנות משפע יצירות מעניינות אשר עושות חשק לקחת כוס מרגריטה קפואה וליהנות מהחיים. משהו שאהבתי במיוחד בערוץ https://soundcloud.com/latropical/sets/gnarls-barkley-crazy-ft-titi

 

https://soundcloud.com/latropical

 

house of vibes  – אל הערוץ הגעתי בעקבות הטראק הזה https://soundcloud.com/house-of-vibes/lost-focus-deeper-love-original-mix-free-download אשר עשה לי ממש חשק לרקוד. כמו הערוץ הקודם גם זוהי קבוצה המקדמת אמנים ויוצרים. אם אתם יוצרי מוזיקה תוכלו להיעזר בהם ואם לא, אז סתם תיהנו מהטרקים.

 

https://soundcloud.com/house-of-vibes

 

ולסיום עוד ערוץ טרופיקל האוס אך עם טאץ׳ קצת שונה – Musique Chic. אני נשבתי במיוחד מהקסם של הטראק הבא https://soundcloud.com/musique-chic/sound-republic-fart-mouth שיש בו קצת נגיעות גאז׳ מעניינות.

 

רמקול