תכניות מוזיקה מחתרתיות

רדיו – מה לא אמרו על המדיה המופלאה הזאת? הספידו אותו, אמרו שהוא שייך לעבר, סוס מת ועוד ועוד… אך מעבר לתחנות המוכרות והידועות שהצליחו להחיות עצמן מחדש באמצעות תכניות מדוברות בשעות הבוקר והערב, ישנה צמיחה בשנים האחרונות של תכניות רדיו אינטרנטיות נישתיות, אנחנו כמובן נתרכז בחלק המוזיקלי…

רדיו אינטרנטי הוא פתרון נפלא לתכניות מוזיקה מחתרתיות. כזו שלא מושכת יותר מידי קהל בתחנות הגדולות, כזו שלא זוכה לחשיפה גדולה בשום אמצעי מדיה אחר ובעיקר מפחדים להשמיע אותה.

כל אחד יכול לשדר מהבית

אחד היתרונות של רדיו אינטרנטי הוא שבעצם כל אחד יכול לשדר מהבית. אמנם זה כרוך במס' דברים, אך נגיש לכולם.

קנה לך מיקרופון איכותי ושרת שיגרום לשידור לקרות, שלם תמלוגים על מנת להמנע מתביעה, בנה אתר אינטרנט פשוט שיציג אותך ואת התכנית שלך ויחשוף אותך אל הקהל שאליו תרצה להגיע והרי לך – תכנית רדיו.

השידור מהבית הופך את העבודה לפשוטה יותר. אין צורך לסוע לתחנה כזו או אחרת, להתקבל אליה ועוד. הכל קורה מהבית שלך, המקום בו אתה מרגיש הכי בנח.

מוזיקה להמונים

אנחנו מעודדים את השידור האינטרנטי וחושבים שהוא יעשה רק טוב! כל אחד ואחת מכם שהמוזיקה בוערת בו, שיכול למצוא עצמו מקשקש מידי שבוע מבלי להתקע, לכו על זה! ברדיו שלנו חסרה אלטרנטיבה ומוזיקת שוליים שכבר מזמן אינה שוליים. ישנם הרבה אוהבי רוק אלטרנטיבי, מטאל ואפילו ג'אז ובלוז שלא מקבלים מספיק חשיפה. אל תשכחו, מי שאוהב מוזיקת "שוליים" יעשה הרבה בכדי להאזין לה ולכן אתם יכולים לצפות ללא מעט מאזינים אם תהיה חשיפה נכונה ותוכן איכותי.