Wacken Open Air – חלק ב'

אז בחלק הראשון היינו עסוקים בהקדמה ובעיקר בהתבכיינות על הימים הקשים שעברנו. אבל היי, אל תשפטו אותנו! היה מדובר בטירונות של ממש!

התעוררנו ליום חמישי גשום למדי, היום בו ההופעות הבאמת מעניינות מתחילות. הבעסה עדיין הייתה באוויר אך מהר מאוד התעשתנו על עצמנו והחלטנו שאם הגענו עד לכאן בכדי לראות הופעות ולהנות – זה מה שנעשה, NO MATTER WHAT!

הדרייב הגדול ביותר שקיבלנו היה ההופעה של SAVATAGE  שאמורה הייתה להתקיים בערב של אותו יום. חלקנו הגענו במיוחד בשביל ההופעה ההסטורית הזאת, איחוד מרגש במיוחד של להקה שבעינינו מהטופ של הטופ. החלטנו לעשות הכל בכדי להתכונן כמו שצריך להופעה. הצטיידנו בבירות והלכנו לחפש לנו כל דבר שיכול לחמם אותנו ולהגן עלינו מפני גשם בזמן ההופעה. לאחר סיבוב ממושך חזרנו עם פונצ'ו, נעליים גבוהות, גרביים חדשות ועוד הרבה בירות.

בערך כשעה לפני תחילת ההופעה, כאילו בהזמנה, הפסיק הגשם בהדרגה ונראה היה שמזג האוויר הנוראי מאחורינו.

ההופעה עצמה הייתה מדהימה, הטפטופים שהיו פה ושם לא הורגשו עקב האופוריה וזאת הייתה יריית פתיחה מושלמת עברנו לפסטיבל האמיתי. יום שישי כבר התעוררנו למציאות אחרת לגמרי – שמש! לאט לאט הבוץ התחיל להתבייש לו (אמנם עדיין היה שם וכנראה עוד מס' חודשים עד שכל השטח העצום הזה יחזור להיות ירוק) אך התנאים השתנו לגמרי.

זכינו לראות הופעות כמו SAVATAGE, NUCLEAR ASSAULT, ANNIHILATOR, JUDAS PRIEST, RUNNING WILD, BIOHAZARD, SHINING(NOR), DREAM THEATER  ועוד רבים וטובים.

הסאונד היה מצויין, ההופעות היו מעל למצופה והמסיבה הגדולה הזאת שנקראת WAKCEN OPEN AIR  הייתה מצויינת כמו תמיד.

חשוב לציין, ביחס לארוע שכזה, המחירים היו שפויים ואף מעבר לכך. אמנם גרמניה זולה משמעותית מישראל בדברים כגון מצרכי סופר ואוכל מהיר, אך גם בארוע כמו פסטיבל שבד"כ רגילים לשלם בו יותר, המחירים היו הוגנים וזולים.

אין ספק שהחווייה החזירה אותי כמה שנים טובות לאחור, ואמנם לא הכל מרגיש אותו דבר, אך אם יש לי את החשק לחזור לשם או למקום דומה בשנה הבאה, כנראה שזה עשה את העבודה.