פיליפ אנסלמו – הבדיחה היא עליך!

פיל אנסלמו סיפק לנו בשבוע שעבר עוד רגע שנוי במחלוקת כמו שרגיל לעשות מפעם לפעם מאז שנכנס לתודעה שלנו.

למי שלא מכיר, פיליפ אנסלמו הוא סולנה של הלהקה האגדית Pantera. בשנת 2004, לאחר שלהקת פנטרה כבר להייתה פעילה, נרצח הגיטריסט שלהם לשעבר – דיימבאג דארל בזמן שהופיע עם להקתו החדשה Damageplan. הרצח הגיע בעקבות אדם לא שפוי במיוחד שטען שהלהקה התפרקה בגלל הגיטריסט וריב שהיה בינו לבין פיליפ אנסלמו.

מאז ומתמיד היה אנסלמו אדם שנוי במחלוקת ומופרע עם בעיות של סמים ואלכוהול. בשבוע שעבר נערך ארוע מחווה לזכרו של דיימבאג דארל ז"ל. בסרטון שעלה לרשת נראה אנסלמו בסוף הארוע על הבמה מצדיע במוהל יד וצועק לעבר הקהל קריאת White Power!

מרבית הרשת גינתה מיידית את המחוות הגזעניות הללו ואמנים מלהקות מטאל שונות יצאו נגד אנסלמו והקריאות הגזעניות שלו והבהירו שאין לכך מקום במטאל. בתחילה אנסלמו יצא בהצרה שבה הוא מתרץ את המעשים שלו בבדיחה שהלכה מאחורי הקלעים ובכך ששתו שם יין לבן ועוד כל מיני חירטוטים כאלה ואחרים, אך טענה זו נדחתה מיידית ע"י רוב פלין, סולנה של להקת Machine Head  שהעלה סרטון ארוך ומנומק מהצד שלו – https://www.youtube.com/watch?v=9Xbd3XXzH1U

אמש, זכינו סופסוף להתנצלות אמיתית מצידו של אנסלמו שכנראה הבין שאין לו ממש ברירה ואם הוא רוצה להציל בטיפה מהכבוד שאני בספק שנשאר לו, הוא חייב לעשות את זה. בסרטון ההתנצלות נראה פיליפ אנסלמו די מוטרד, "מתנצל מעומק ליבו" על מה שעשה ופונה אל האנשים שנפגעו מכך. בסרטון לשם שינוי הוא לא מנסה לתרץ ופשוט מבקש מהקהל שלו לתת לו הזדמנות נוספת.

לצפייה בסרטון ההתנצלות המלא – https://www.youtube.com/watch?v=gShmJV2BSr0 

מה שלנו יש להגיד זה – פיליפ אנסלמו – הבדיחה היא עליך! תתאפס על עצמך.