X
    Categories: בלוג

מריה קרי

את הזמרת מריה קרי רובנו מכירים מלהיטים כמו Withou you, We belong Together ועוד רבים אחרים. היא נחשבת לאחת הזמרות המוצלחות בעולם אך האמת שלא כולם יודעים שאלבומה הראשון דישדש במשך כשנה בתחתית סולם האלבומים האמריקאים אך בסופו של דבר עשה את דרכו למקום הראשון ושם נשאר כ 11 שבועות. משם כבר לא הייתה דרך חזרה ומריה קרי הפכה להיות זמרת מוכרת בעולם כולו. מאז ועד היום כבר יצאו לאור אלבומים רבים של מריה קרי ובכולם נוכל למצוא להיטים מוכרים. היא זכתה בפרסי גראמי ועוד עשרות פרסים אחרים אשר מיקמו אותה בפסגת המוזיקה העולמית.  אך לצד הקריירה המוזיקלית של מריה קרי, ישנו גם סיפור מעניין.

מריה קרי נולדה ב 1970 לזוג הורים אשר הוגדרו כ״נישואי תערובות״ בין שחורים ללבנים. דבר שאולי היום נראה לנו מובן מאליו, אז היה חריג בחברה השמרנית של ארה״ב בשנות השבעים. נישואים אלו לא החזיקו מעמד ובגיל 3 הוריה נפרדו והיא נשארה לגור עם אימה. כבר מגיל צעיר החלה להתעניין בשירה וזכתה לעידודה של האם שהייתה זמרת אופרה. כמו רבים בתחום, מריה קרי עבדה קשה בדרך להצלחה ונאלצה לעבוד בעבודות מזדמנות עד אשר זכתה לפגוש את אחד המנהלים בחברת קולומביה רקורדס אשר התרשם מאוד מכישורי השירה שלה ומיהר להחתים אותה על חוזה להפקה של 7, אלבומים! האלבום הראשון, אשר נקרא על שמה, יצא ביוני 1990 וקצת יותר משנה אחר כך היא כבר הוציאה את האלבום השני.

אין שום ספק שלמריה קרי ישנה קריירה מוזיקלית מרשימה; לצד נתוני המכירות שאיתם לא ניתן להתווכח, וביחד עם הפרסים הרבים שבהם היא זכתה. אך מריה קרי זכתה לתשומת לב תקשורתית בעקבות ההיריון המאוחר בגיל 41 בו ילדה תאומים. כמו נשים רבות בעולם, מריה קרי התקשתה להיכנס להריון ועברה טיפולי פוריות שונים על מנת להביא ילדים לעולם.  בסופו של דבר מריה קרי נכנסה להיריון בזכות תרומת ביצית שעברה. ודרך אגב, מריה קרי היא לא היחידה, ישנן זמרת מוכרות אחרות אשר נכנסו להיריון בזכות תרומת ביצית.

admin:
Related Post