האם המוזיקה משפיעה על הלבוש שלנו?

החלטנו לשאול את עצמנו את השאלה (שהאמת קצת ברורה, אבל תנו לנו לחפור בכל זאת) המתבקשת: האם וכיצד משפיעה המוזיקה על הלבוש שלנו?

כידוע המוזיקה נחלקת להמון ז'אנרים (סגנונות) ותתי-ז'אנרים כאשר כל סוג מוזיקה מתאפיין באלמנטים שונים ומשפיע בצורה אחרת, גם על הלבוש שלנו. הבולטים ביותר ביניהם הם הרוק הכבד וההיפ-הופ.

בגדים רחבים ו"בלינג בלינג"

אם גדלתם בשנות התשעים אתם בוודאי זוכרים את האופנה ששלטה כאן בקרב בני הנוער שכללה בגדים כמה שיותר רחבים, חגורות משתלשלות מתחת לחולצה וכובעים. המוני צעירים היו נוהרים במהלך השבוע לדיזינגוף סנטר והסביבה כדי לקנות את הלהיט הבא. יחד עם כל תחושות הנוסטלגיה, האופנות הללו לא חולפות לגמרי מהעולם ועד היום אפשר למצוא בגדים מתאימים ואנשים שלובשים אותם.

שחור, ניטים וחולצות עם כיתוב מוזר

חובבי הרוק הכבד מאז ומתמיד אהבו לייחד את עצמם. שמענו בלא מעט ראיונות וסרטים דוקומנטריים על הדרך שבה הם מסתכלים על עצמם וזה כמעט כמו תחושה של צבא, אחווה, Brotherhood. הלבוש מתאפיין קודם כל בצבע השחור. לרוב החולצות הן של להקות אהובות, לעיתים משתמשים גם בפריטים עם ניטים, חגורות כדורים ועוד. על הצעירים תוכלו למצוא שיער ארוך (עד שמגיעים לגיל שהשיער בוגד בהם).

אין ספק שהמוזיקה יכולה ואף משפיעה הרבה פעמים על הלבוש שלנו. בין אם זה ביומיום ובין אם ביציאה להופעות, מועדונים ופאבים. בסופו של דבר בני אדם אוהבים להרגיש שייכים ולהתחבר עם אנשים בעלי מכנה משותף להם.

יחד עם זאת, הדבר שאולי הכי חשוב לזכור הוא שהלבוש לא בהכרח מעיד על אופי והתנהגות. גם אם לבוש שחור מרתיע אתכם, או שאתם לא מתחברים לשרשראות גדולות, זה לא אומר שהאדם שלובש אותם שונה מכם במהות.