מוזיקה במפגשים חברתיים

הבלוג שלנו מתייחס למוזיקה מכל מיני זוויות שונות – הז'אנרים שקיימים, האהבה למוזיקה ואיך היא תורמת לנו, אספקטים רוחניים, מוזיקה כבילוי ועוד…

בפוסט הזה נתייחס למוזיקה במפגשים חברתיים. הרי לראות הופעות זה בילוי לכל דבר, אם כך באילו מקומות נוספת אנחנו יכולים לפגוש את המוזיקה כגורם משמעותי לבילוי?

מחוץ לבית

אם נחלק את זה לשניים הרי שזה יהיה – מחוץ לבית ובסביבת הבית. מחוץ לבית כמובן שיש לנו את המועדונים והברים. מועדונים נועדו יותר לאלה מאיתנו שאוהבים לזוז, לרקוד ולתת לגוף לזרום עם המוזיקה. המוזיקה פחות חשובה במקרה הזה כל עוד היא קצבית ומספקת את מה שצריכה.

בברים קלאסיים המקרה מעט שונה. ישנם ברים אשר מזוהים עם סוגים שונים של מוזיקה, למשל הרוקרים בוחרים את הברים שאליהם יוצאים בקפידה. רק מקומות שבהם ניתן לשמוע גיטרות ברקע יזכו לארח אותם. כאן המוזיקה מקבלת מעט יותר חשיבות ונותנת מעטפת חשובה למפגש החברתי.

בסביבת הבית

סוג הבילוי הזה מתחיל אצלנו עוד מילדות. בגיל צעיר, כשיציאה לברים ומועדונים עוד לא נראתה באופק (בצורה חוקית בכל אופן), אחד הבילויים המוכרים היו להתאסף בבית של אחד החבר'ה, עם קלטות (כן, אם כבר נוסטלגיה אז עד הסוף) אוספים של הדברים החמים ביותר ולרקוד ולהתפרע.

בידורית קריוקי

היום הסיפור מעט שונה, מעט משודרג, אך לא רחוק אלפי שנות אור. אחד הדברים הנפוצים ומעוררי ריבים בין שכנים – קריוקי. בסה"כ רעיונית זה קונספט מאוד נחמד, מגבש ומהנה. החבר'ה רוכשים בידורית מתאימה ביחד, כמובן שתלוי בצורך, בגודל וכו' ומארגנים ערבים שבהם כל אחד שר בתורו שיר אהוב, מצחיק או כל דבר שעולה על רוחו. הבעיה עלולה להיווצר כשמארגנים ערבים כאלה בחצר, בשעות מאוחרות או בצהריים של ימי שבת, בהם אנשים נהנים מהמנוחה וזה עלול להיות מטרד לא קטן. כל עוד אתם מתחשבים בשכנים שלכם, אין שום בעיה וזה כיף גדול בסה"כ.

תמשיכו לעקוב אחרינו ולהציע רעיונות כמובן על המקומות בהם אנחנו פוגשים את המוזיקה וכיצד היא תורמת.