X
    Categories: בלוג

לראות הופעות בלייב

לכל אחד מאיתנו יש את האמנים או האלבומים האהובים עלינו ביותר. אלה שמלווים אותנו שנים ארוכות ואולי אפילו לכל החיים, אלה שמותאמים למצבי רוח שונים ואף פעם לא ימאסו עלינו, אך יש דבר אחד בלבד שיכול להתעלות מעליהם – לראות אותם מבוצעים ב"לייב"!

מכת חשמל

לאנשים מסויימים הופעה חיה זה ממש סוג בילוי קבוע. הם לא בהכרח ילכו לראות את האמנים המועדפים עליהם, אלא בשמחה ילכו להופעות של אמנים שלא מכירים כלל, אמנים מתחילים וכו'. אין תחליף לאנרגיות שניתן לקבל בהופעה חיה – הסאונד שבוקע בעצמה מהמגברים והביצועים של השירים האהובים הם חוויה שלא ניתן לתאר.

לא כל ההופעות דומות

ההופעות משתנות בין סגנונות המוזיקה. הופעת רוק אינה דומה לאופרה והופעה של אמן טראנס שונה מאוד מהופעה של שלמה ארצי לדוגמא. אפילו בתוך סגנון מסויים יכול להיות שוני בין ההופעות, לכל להקה יש את ה"קטע" שלה, החל מויזואליות ועד לביצוע ומחוות כאלה ואחרות שהלהקה נוהגת לעשות. אם הזכרנו את שלמה ארצי, אז ברוב ההופעות שלו הקהל יודע לצפות מראש ששלמה ארצי יעבור בין הקהל בחלק משיריו וישתף אותו בחוויה. כל זאת כמובן עם מגבת על הכתף.

באוויר הפתוח או באולם סגור

אם תשאלו אותי – אין כמו הופעה באוויר הפתוח. נכון, בקיץ או בחורף קיצוני זה עלול להיות לא כ"כ נעים, אך הזמן האידיאלי הוא שעות הערב, רוח קלילה שמוסיפה לאווירה, והסאונד העוצמתי שמתפרש לכל השטח – חוויה עוצרת נשימה. הופעות באוויר הפתוח מזוהות לרוב עם פסטיבלי רוק גדולים, הופעות של אמנים בסדר גודל עולמי, כאלה שמביאים איתם עשרות אלפים של אנשים.

אם אתם מעט הרפתקנים ולא מפחדים ממצבים קצת לא נוחים – הופעה באוויר הפתוח היא בשבילכם! תוכלו לגלות שאפילו מעט טיפטוף של גשם שמגיח לפתע מוסיף להופעה והופך אותה למיוחדת יותר. לגלות שעוד 40 אלף איש נרטבים ביחד איתכם, כולם תחת סירה אחת וכולם חווים את אותה העצמה עם הלהקה האהובה זה דבר שאין לו תחליף. תנסו, תחוו ואולי גם תירטבו, שווה את זה 😉

 

admin:
Related Post