התנגשות הטיטאנים – Titans Of Metal בישראל

ביום חמישי האחרון התקיימה כאן, בארצנו הקטנטונת, במועדון התאטרון ביפו ליתר דיוק, אחת ההופעות ההסטוריות שהארץ שלנו ידעה. לאחר תכנונים רבים שכללו ביטולים, שינויים, לחצים מצד ארגונים אנטי-ישראליים ועוד ועוד, התממשה ההופעה המתוכננת שנקראה Titans Of Metal.

הרעיון היה להביא לארץ ליינאפ מכובד ביותר של אמני מטאל ידועים, ותיקים ומובילים, טיטאנים של ממש. אז נתחיל ונאמר שהתכנית המקורית כללה כאלה שקצת יותר עונים להגדרה של טיטאנים, אבל גם בהופעה שהתרחשה היינו עדים ללא מעט תותחי מטאל כגון צ'אק ביילי, סולנה של להקת הת'ראש מהותיקות בעולם – טסטאמנט, ראינו סולני פאוור מהשורה הראשונה כגון יורן לאנדה,  ראלף שייפרס וטים "ריפר" אוונס ועוד נגנים מוכשרים וותיקים.

הקונספט של ההופעה היה לאגד את כל אותם השמות ולהכין הופעה מהנה שתכלול שירים של רבים מ"להקות האב" של האמנים המשתתפים כמו גם גרסאות כיסוי לקלאסיקות רוק ומטאל של אמנים שאיך נאמר, קצת יותר "טיטאנים".

היו לא מעט סקפטיים בארץ שלא האמינו בהצלחת המופע. חלקם הגיעו לבסוף וחלקם נשארו בבית וחיכו לדיווחים מהשטח. בהופעה עצמה היו להערכתנו כ 600-700 אנשים והיה ניתן למלא את המקום בעוד 300-400 איש בכיף. ההופעה עצמה הייתה חוויה מסוג אחר. לא היה כאן דיוק, תכנון ושואו, היה כאן מעין אלתור, סוג של חזרה בין חברים שלא נפגשו הרבה זמן והחליטו לג'מג'ם קצת.

נקווה שמופע בסדר גודל כזה, שגם קיבל לא מעט סיקור עולמי, יביא לנו הרבה דברים בעתיד ויפתח את הדלת לאמנים גדולים שעדיין לא היו כאן וחששו.