X
    Categories: בלוג

הודו דרך המוזיקה

שנים רבות שתת היבשת ההודית על כל המיוחד בה מושכת עניין רב; תיירים רבים מישראל והעולם כולו יוצאים מידי שנה לטיולים ארוכים ברחבי הודו. העלות הנמוכה של המחיה בהודו ומגוון האתרים הופכים אותה ליעד תרמילאים אשר אוהבים לקחת את הזמן וליהנות בטיולים ארוכים. לכל אחד יש את הודו שלה; יש הנוסעים לצפון, יש הנוסעים לדרום אבל יש משהו משותף לכולם – המוזיקה.

המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהטיול בהודו. כל אחד לוקח איתו לטיול להודו את נגן ה mp3 שלו העמוס במוזיקה האהובה עליו. וכך המוזיקה מלווה אותו לכל אורך הטיול – בנסיעות האוטובוס או הרכבת האינסופיות; בטרקים בהרים; בשעות ההמתנה הארוכות במסעדות; בחופים של גואה או סתם שרוצים לנוח בגסט האוס. וכך המוזיקה הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהטיול בהודו, כל שיר נוטע שורשים בזיכרונות של הודו. גם שנים רבות אחרי הטיול, כותב אחד שיודע, עדיין תקשרו שירים למקומות מסוימים וחוויות שעברתם.

מערכת היחסים בין המוזיקה לטיול בהודו

אין זה מפתיע שאנו יוצרים מערכת יחסים רגשית בין הטיול בהודו לבין המוזיקה שמלווה אותו. מוזיקה היא דבר חשוב בחיים של כל אחד מאיתנו והיא פשוט מנגנת על הנפש ומעוררת תחושות אמוציונליות חזקות ואפילו גורמת לנו לפצוח בריקודים. אותו הדבר אפשר להגיד על הטיול להודו, או טיולים במקומות אחרים; הטיול הארוך, התקופה הארוכה גם לבד וגם ביחד; האנשים החדשים  שפוגשים; אהבות חדשות; טעמים וריחות ושאר חוויות מרגשות, גם הם מנגנים על הנפש שלנו ומשאירים חותם עמוק מאוד. מכאן שאין זה מפתיע שמתקיימת מערכת יחסים שכזו בין המוזיקה לבין הטיול.

חלק חשוב מהטיול בהודו הוא המפגש עם העולם והתרבויות השונות שיש בו. במהלך הטיול להודו תיחשפו לתרבויות השונות של הודו אך גם לתרבויות של מטיילים רבים מכל רחבי העולם, שכמוכם הגיעו להודו בדיוק מאותן הסיבות.

במסגרת ההיכרות עם התרבויות השונות תיחשפו גם לסגנונות מוזיקליים חדשים, גם מהודו וגם ממקומות אחרים. לפעמים המוזיקה היא המכנה המשותף שדווקא יחבר אתכם עם אנשים ממקומות רחוקים.

אז אל תשכחו את נגן המוזיקה שלכם, זהו חלק חשוב מהטיול בהודו והוא ישתלב בזיכרונות שילוו אתכם עוד שנים ארוכות.

admin:
Related Post